Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.

De volgende stap in marketing: theorie, onderzoek en praktijk

Verbeter je strategisch denkniveau door middel van de parttime MSc Marketing

De parttime MSc Marketing geeft je een toepasbaar, stevig en actueel wetenschappelijk fundament onder jouw werkpraktijk. Je ontwikkelt je als academisch denkend en handelend marketeer met diepgaand inzicht in state-of-the-art marketing. De combinatie van theorie, onderzoek en praktijk verbetert je marketingstrategisch denkniveau en geeft je inzicht in de manier waarop je waarde kunt creëren voor afnemers, je eigen organisatie en haar stakeholders. Je ontwikkelt jezelf, terwijl de opgedane inzichten je kennis verdiepen en horizon verbreden. Dat maakt je effectiever.

Kwaliteit staat bij de Vrije Universiteit hoog in het vaandel, dit blijkt uit de goede positie op nationale en internationale ranglijsten. Ook ontvingen vele opleidingen het predikaat “topopleiding” in de Keuzegids voor Hoger Onderwijs, waaronder de Master of Science in Marketing.

Accreditaties

Partners

Vragen over de parttime MSc Marketing?

Neem vrijblijvend contact op

E-mail ons!

Alumnus Caroline Douma

“De docenten hebben heel erg meegedacht en hadden een hele motiverende en ondersteunende rol”.

Alumni parttime MSc Marketing

  • “Wat mij het meeste is bijgebleven is de onderlinge interactie met de medestudenten. Tijdens de studie bouw je al aan je netwerk door leuke gesprekken te voeren”.

    Alumnus Michiel Schimmel

  • Alumnus Alwine de Jong

    “Ik vond het heel leuk om met werkende mensen te studeren die allemaal een eigen benadering hadden”.
  • Alumnus Sjoerd van Gellecum

    “Tijdens de parttime MSc Marketing is je studie meteen relevant voor je werk, maar je ervaringen van werk ook relevant voor je studie.”